27 iunie 2008

Generatia de tinichea?

Inca nu s-a terminat Euro, asa ca mai am si eu timp sa vorbesc putin de echipa nationala.Da, da ... echipa acea nationala a Romaniei care ne promitea marea cu sarea si ne-a aruncat cu nisip in ochi.Si cica tot ei sunt suparati acum, ca de ce se ia lumea de ei.Eu cred ca nu s-ar fi luat nimeni de ei , daca ar fi jucat fotbal.Eu inteleg ca au fost in niste tari frumoase, dar oare nu le-a zis nimeni ca nu sunt in excursie?Echipa nationala are o mare problema... oricine ar intra in teren, tot 11 fundasi sunt.Da 11, pentru ca de multe ori, Lobont, a fost cel mai bun fundas al nostru.Mai iese si nea Piti in fata si ne zice ca ar fi demisionat daca nu era vorba de clauza acea din contract rin care trebuie sa le plateasca nush cat la cei din federatie.Ca, cica nu ii este apreciata munca .... Eu stiam ca trebuie sa ai si rezultate daca sa ti se poata aprecia munca, oare la olteni nu e la fel?In sfarsit, nu se mai merita sa dezgropam mortii, totul s-a terminat pentru noi si ma gandesc oare pe cand o sa mai prindem un turneu final?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu