1 aprilie 2009

www.ghinionist.ro se INCHIDE!!!!

Dragii mei, imi pare rau sa va anunt asta, dar www.ghinionist.ro ... isi inchide portile.De dimineata am primit o notificare de la OSCE prin intermediu firmei care imi gazduieste site-ul , ca pana in data de 10 Aprilie sa inchid site-ul si sa sterg toate fisierele pe care le gasiti aici!!!Imi pare rau ca va anunt asta ... imi pare rau pentru cei care mi-au copiat integral continutul site-ul si si-au facut si ei un SIT , dar l-au facut degeaba si o sa fie si ei nevoiti sa "fure" din alta parte!!!Va multumesc tuturor pentru ajutor, pentru incurajarile primite , pentru multumiri si pentru critici ... pentru ca ati fost alaturi de mine in tot acest timp si nu uitati ceva: "resursele internetului sunt infinite" , sunt convins ca o sa gasiti ceea ce luati de la mine ... in multe alte locuri!Imi va fi dor de cererile voastre, unele haioase, unele imposibil de realizat ... dar mi-a facut placere sa va ajut oricand ati avut nevoie de cate ceva!!!
Acum, pentru cei care au uitat ce zi e azi, imi cer scuze ... si sper sa ne vedem aici si peste 2-3 ani!!!:)
Iar pentru cei care vor sa ajute ca http://www.ghinionist.ro/ sa ajunga mai mare, puteti trimite acest text prietenilor vostri prin intermediu mess, skype sau orice alta cale: Cele mai noi filme, seriale updatate saptamanal(Prison Break, Carnivale, Sarah Connors Chronicles,House MD),filme indiene, filme clasice, serii filme, desene animate, muzica, filmulete funny,fotbal live si multe alte surprize,doar pe http://www.ghinionist.ro/

Si mai puteti ajuta www.ghinionist.ro cu un click/zi pe una din reclamele de sus sau din partea dreapta a site-ului!!!Nu cred ca este un efortfoarte mare si oricum nu este nevoie decat de un singur click, nu de mai multe intr-o zi!!!

Cu Respect,

Ghinionistul

8 comentarii:

  1. am o rugaminte la tine dak poti!!! Sa faci rost de nasu' partea I te rog.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu pricep... e gluma, or pe bune :( ...

    RăspundețiȘtergere
  3. m-ai speriat,man...de unde mai luam eu filme??pfff...buna gluma:D

    RăspundețiȘtergere
  4. te urascccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

    RăspundețiȘtergere
  5. la ce bun acest site daca nu pot sa descarc filme? dupa ce dau click pe poza, salvez, incepe sa se descarce filmul respectiv, ori se intrerupe descarcarea ori... nu stiu..., dar nu pot sa descarc nimic. si inca ceva, daca vreau un anumit film cum pot sa-l caut?

    RăspundețiȘtergere
  6. bine ai venit pe lista cu bloguri/siteuri inchise pe 1 aprilie

    RăspundețiȘtergere
  7. buna gluma eu acum am vazut o ps. love ghinionist.ro!

    RăspundețiȘtergere